2 listor :) (a) yeah

Den/det senaste:

Du åt? tårta
Du drack? saft tror jag
Du kramade? kmr nt ihåg
Du tittade på tv med? syrran- kollade oc
Du satt vid datorn med? carro
Du sov med? ? ensam
Du skrattade med? carro
Du brottades med? hah, vet ej
Vad ska du göra imorrn? skolan börjar , usch :(
Vad har du gjort idag? firat kussen ,
Va det kul? ja det var det
Vad vill du ha? mer loov !!
Vad har du för mkt av? för mkt ? inget jag kan komma på
Är du singel? jao
Är du kär? aa
Vad vill du göra nu? ääta
Planer till helgen? inget jag kan komma på nu
Vill du sova nu? neej , absolut inte, för imrn är det skolan :( blää



Kärlek, vänner, familj & liv:


Är du kär? jaa,
Är du tsm me nån? nope
Har du varit tsm me ngn? haha, det ångrar jag
Skulle du kunna pussa ngn du var ihop med? ja . det skulle jag
Gillar du henne/han? ?..
Har du fått nya vänner den hära månaden? näe
Vill du ha fler vänner? ja.
Har du för många vänner? nej, tvärtom
Är du ovän med ngn? njaa, lite
Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej, och har inte varit heller
Är dina föräldrar skilda? m
Har du riktiga syskon? ja, ( va är det för fråger ?
Trivs du i din familj? m
Hur många bor du med? hos pappa 3, mamma 2
Vill du leva? m.
Är du lycklig? ja , oftast
Hatar du ditt liv? sometimes
Har du kysst någon denna månad? aa


 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback