jaja , man får väl leva med det då :S



kom precis hem från mc donalds vi måste beställa mat genom att dom målar köket hos mej.
kan man verkligen börja om från noll? för jag litar inte längre på ordet föralltid. det finns ngr jag verkligen kan lita på
som alltid e sej själv och bryr sej om andra ni behöver inte läsa detta men jag har lust att skriva hur jag känner mej.
efter regn så kommer sol , men just nu är det sorg men när kommr lyckan eller kommer den aldrig komma till mej?
vad ere för mening med livet om det går ner hela tiden och inte går upp.
det kanske kommer ngt inlägg ikväll tror jag . har fullt upp nu så kan inte slösa tid på att blogga men det här inlägget behövdes för dej som bryr sej
ha det gött !


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback