faan asså




saknar dej merre


jag känner mej bara så himla kass..
vet inte varför men gör bara det
idag hade vi ganska kul dag.
hehe jag och min bv har lite annorlunda humor :)
så vid maten typ as garva vi hela tiden
sen så fick vi vara på ett fritids typ ellr ngt
innomhus det får vi alltid på torsdagar ! :)
jag och min friend gjorde en ''utvärdering"
till våran idrott.... sen hade vi idrottt
hela lektionen stog vår idrottslärare och prata
om ngt . . . men fatta typ ingenting , men iaf
det var en regnig och hyffsat bra dag faktiskt hehhe
äter mellis MUMS hahah
hare gött & söött hahah :)
okejokej , hejdå

Kommentarer
noescape

I MISS U TOOO!!! :D

HAhah skojja

2008-10-16 @ 19:47:28
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback