why am I here where I am ?

det finns en tjej som fick mej att må så jäkla dåligt . det var hon som fick mej att jag inte litade på mej själv lika mycket. jag började inte gråta . men jag gick omkring med smärta. den tjejen jag pratar om hatar jag mest i mitt liv . jag vet att hata e ett ganska så starkt ord. men det du gjort mot mej . så kan jag faktiskt säga att jag hatar dej , varje gång jag hör ditt namn så kommer jag bara att tänka på den händelsen den värsta ... det finns en till . och det e en person som ljugit . och sagt att min kompis hade sagt till henne att hon hatade mej .. ibland känner jag mej så meningslös..
nu ska jag till skolan ,,, hoppas alla får en bra dag .. surt från igår . naeej fasen att dif förlorade mot loosrarna götet ! :( det känns riktigt trist

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback