tystnad ger tråkig stämning


det kan ni väl hålla me om att tystnad ger tråkig stämning.. men inte mycket man kan göra nånting åt eller om man inte vill lyssna på msuik på högsta volym men då hör man ju inte om ngn kommr .. e ensam hemma that's not funny.
syrran stack för dygt een kvart 40 min sen . och papi is not home .. he' on the work , heheh .. jag har verkligen tråkigt
senaste dagarna har ja haft huvudvärk .. men det kommer och går men nu börjar det bli bra igen :) till skillnad från i torsdags då jag seriöst trodde jag skulle bli så yr i huvudet att jag skulle svimma .. men så illa var det inte.. de snurra bara i huvet på idrotten när man sprang..
vem hejar ni på i idol då ?
jag hejar på kevin borg  he's my superstar haha ., men han e så jäkla grym ingen kan klå honom men det e va jag tycker sen e det upp till er vad ni tycker
juste .. ni kanske såg att djurgårdens tränare blivit sparkad och qurinio ska flytta till japan och spela i ett lag där lite trist menmen  . har inte haft en bild på länga så jag slängde upp en på nått bara som jag hittade i mitt album
sees


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback