tjena

ja som sagt så sa jag ju att bilder kommer imorrn och nu tänker jag slänga upp ngra. ( dom e från google ) hehe XD
fan . nu laggade det sorry så bilderna får komma ngn annan dag .. jag övergår till dagen :) det var ju SKIT mkt snö så det var seriöst kriiig haha.. blev nedputtad i snööhögen XD blev jätteblöt så efter idrotten så va ju mina byxor var jätteblöta så var tvugna att ha mina shorts på mej sen fick jag gå hem me dem också :S det var rätt kallt .. och en kompis hängde me mej hem .. och vi åt pepparkakaor och drack juicie , vi kollade på Jump In det laggade as mkt och så satt vi vid datorn . och min kompis skapade en ny blogg eftersom hans förra sög XD haha nä men iaf. den heter timz
besök den gärna ..  komentera om ni vill men jag tycker ni ska ta er en liten titt..
det var väl allt tror jag ni får ha det så bra som ni kan ha :D
HEJDÅ ! :D
jjuste berättar nog i nästa inlägg om gårdagen ,. det blev ju inte av nu eftersom min dator laggar as mkt .. annars så kommer den om en vecka då jag kommer till papi :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback