TJA !

hejhej ! idag har det varit en soft dag . torsdagar & fredagar är mina favvo dagar
ska snart packa för ska till mami imorrn :)
si si . kom just hem , hade idrott som sista ämne
på musiken så skulle man spela trummor
men just nu sitter jag och lyssnar på christina augilera
på måndag har jag föredrag SHIIIIT!!! asså jag gillar inte så mycke det
menmen det e skönt när det e över
då kan man bara slappa and take it easy
vi håller på med Asien i so
dagen har vart rätt bra faktiskt
men guud höll ju nästan på att glömma det var ju spel opp idag
 haha . men han var inte lika rolig som förra gången . men när det var dags
för en i min klass som skulle spela så blev det jubel ... :)
hoppas ni också har haft det en bra dag och fortsätt ha det isåfall dagen ut
och imorrn också och dagen efter.. men guud vad jag babblar nu får jag slute
hej me dej ! så ses vi kanske

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback