tisdag kväll

mm hej . försöker plugga in en tidningsartikel till imorrn den handlar om djurgårdens if ( hockey )
kom precis från duschen. och snart ,, eller klockan 20.30 sitter jag bänkad framför teven för ja kan ni gissa ?
jo det är ju andra avenyn har missat typ as många avsnitt får se om jag hänger me X) haha
imorgon blir det väl snöbollskrig igen . och ska kanske vara med cissi och carro imorrn. fast sluta typ 30 min efter dem så jag får väl träffa dom när jag slutat :)
mm ,. har fortfarande problem med att ladda upp bilder det e ngt saajk med denna dator :(
dom får väl komma på fredag typ sorry att ni får vänta så himla länge det kanske e lite sent att lägga upp dom då
men det tänker jag göra ,, för ni vill väl se . haha kanske inte ,, men det e alltid kul med lite bilder
har inte haft bilder på dom senaste inläggen..
nä nu måste jag fortsätta med notisen
GOOD BYYYEE!

Kommentarer
Psst...! noescape

XD ok

2008-11-25 @ 19:59:10
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback