thanks for the hästskit ''/

hejhej , idag hade jag matteprov gjorde alla uppgifter förutom en jag inte fatta.
ahhaha påvägen till skolan .. från spanskan gick jag carro och cissi och lyssnade på simple plan haha
.. sedan på långraste hände ngt som inte jag ville skulle hända. jag och cissi vi hade en tävling man skulle springa fram och tillbaka med en kon  på huvudet .. men om man tappade  den så fick man börja om .. och ssen började jag känna lukten av hästskit haha.. jag trodde inte det först sedan luktade jag i konen  ÅH FY FAN säjer jag bara det stank hästskit jga och cissi kutade in för att tvätta händerna .. och jag tog lite tvålvatten hhahha det kanske inte låter sådär toppenbra men det lukta mindre hästskit iaf, och måste ju duscha snart . haha men nu äter jag mellis och chattar med mina friends

Kommentarer
Psst...! noescape

Hahhahahahh, nee jag vågar inte ens beskriva den blääähiga lukten!!! XD

2008-11-21 @ 18:49:11
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback