SNÖBOLLSKRIG .. ;)

tjatja !
jao idag så gick jag till skolan ensam lite trist menmen , skitsamma kom till skolan ingen i min klass hade kommit. jahopp vad ska jag göra liksom .. men till slut kom en.. vi hade slöjd , sedan var det rast då hade vi snöbollskrig hahah XD blev mulad ngra ggr hahaha ,, var trött så det gjorde mej rätt PIGG hahah, vi fick tillbaka våra matteprov. BLÄÄÄÄÄH"!!!
usch . jag fick verkligen säämst resultat :S aja.. jag får väl vara nöjd inget jag kan göra som kan förbättra mitt resultat satt det e ingen idé att deppa för det .. sedan när dagen var slut så gick jag hem käkade mellis läste min läxa om typ Asien .
nu sitter jag och e inne på facebook och lyssnar på SP ( Simple Plan ) diggar dom verkligen X) hah. nä men dom äger dej johan palm Så det så  !! DK ( daniel karlsson ) han som var på bild för ngra dar sen han e grym men inte så jätte snygg men det e inte det viktigaste XD hah . det e insidan som räknas inte utsidan som många tycker men ibland kan jag hålla me om det :D aja nu ska jag fortsätta med att lyssna på SP och checka lite på facebook ,, vad annars ska man göra msn e ju helt saaaajjk på min data :( hejdå


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback