snart skolaan ..

morrn morrn !
ja har nyss ätit frukost och ska snart till skolan som vanligt igen.
oh my goodness vad jag är trött fortfarande från i fredags , jag var seriöst helt slut
det var tur att det inte hade vart på en lördag för igår .. asså jag kunde nästan lägga mej och sova
klockan typ 5-6 på kvällen för att jag var så trött.
idag e det ju IFK Göteborg - Djurgårdens IF ! den matchen kan jag bara inte missa
förra gången fick jag bara se första halvlek av Dif - Elfsborg men det var nog tur .
fasen att dom släppte in de där skitmålet !
men göteborg får inte vinna . visst kalmar får vinna jag tycker dom e värda det
dom har spelat rätt bra faktiskt jämfört kanske med aik m.m.
det här kanske inte har varit djurgårdens bästa säsong , men dom måste kämpa ut till sista sekunden !
heheh . ni som inte e fotbollsintresserade kanske tycker det här var ett tråkigt inlägg
men nänä , missade andra avenyn för att dom ville se typ ensam mamma söker .. det suger ju verkligen
kan ni inte hålla med om det?
men en sak e det verkligen sant att idol Lars har honat idol redaktionen ... och att han blir äcklad av idol . men jag tror inte det e sant om han tkr det varför liksom sökte han till idol . min syrra säjer att det står i hans blogg . men måste ta en titt. de flesta nyheter och sånt från aftonbladet eller expressen måste man ta med en nypa sallt . det e inte allt som stämmer där . men visstvisst . jag kan hålla med om att det borde ligga någonting i det genom att dom har skrivit så.
nä nu måste jag göra mej i ordning ska ju till skolan det höll jag ju nästan på att glömma
hare gött ! :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback