skulpturtävling och hamnade i skolkatalogen..

hejhej . idag var jag me cissi. vi var och shoppade men först fikade vi på ett café båda vi tog en varsin chokladmuffins fast hon drack varm choklad och jag en jordgubbs mer haha men iaf. vi var inne på Åhlens H&M Kicks Akademibokhandeln.. cissi köpte nagellack och ngt hårdiadem eller vad det nu heter .. och jag köpte en bok som heter ett litet hål i mörkret tror jag . sen åkte hon hem till sig och jag hem till mig.. och nu sitter jag här..
i skolan så var det ngn snöskulptur tävling fast jag pallade inte vara med gick bara runt och checkade andras skulpturer.. och idag fick jag reda på att jag var med på en bild i skolkatalogen ( alltså inte klassfotot ) utan en annan bild.. guud jag ser säkert hemsk ut. :S skitsamma jag bryr mej inte så speciellt mycket iaf . inget mer har väl hänt som jag kan komma på juste nu får man inte kasta snöbollar BLÄÄÄÄÄÄ :( då kan man inte ha snöbollskrig .. men undra vem som vinner skulpturtävlingen man tävlar för sin egen klass så klassen får en belöning och den är hemlig.. spännande spännande haha XD

Kommentarer
johanna

Vill du bli veckans blogg i våran blogg?

Kommentera då misnt 3 inlägg så är du med i lottningen (endast seriösa kommentarer)

Kram Johanna&Elin

2008-11-26 @ 17:53:38
URL: http://stockholmsfinaste.blogg.se/
Psst...! noescape

JAAAAAAAAAAAA dte var ju askul! XD

2008-11-26 @ 18:43:15
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback