seriöst jag pallar inte att mitt liv ska gå nedåt hela tiden..

orkar fan inte mer . ngra sviker mej & ja en sak jag inte vill säga här då
men just nu mår jag verkligen SKIT och det menar jag verkligen
ibland känns de som om jag inte vill leva mer
kan man inte spola tillbaka tiden då skitsnack inte fanns.
då man inte ljög för sina kompisar..
ja tiden på dagis saknar jag så sjukt mycket
ingen var taskig det enda man var ledsen var om någon tog nånting , typ en spade eller ngt
eller om man trillade . men nu när man e ledsen så e det ngt mycket värre
jag vet att allt förändrats genom åren . men man behöver väl ändå inte säga saker som inte e sanna
såånna saker man blir irriterade på.. och ledsna över.
PALLAR INTE MED DET HÄR LÄNGRE
ursäkta men ni behöver inte läsa det här om ni inte vill

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback