monday , mooondaay jag sa mooooondaay ! wooooh XD ( haha ursäkta )

tjena , hoppas alla mår fintfint :) för själv mår jag väl sådär .. kunde mått bättre. men man får svälja och le , ingen idé att vara ledsen .. varför gråta när man kan vara glad det e frågan , men varför vara glad när man inte kan vara glad när man bara vill vara för sig själv och bara låta tårarna rinna . det gör jag när jag e ledsen .. jag lyssnar på en låt som e så otroligt sorglig.. och ligger i sängen och tårarna forsar ner . okej ni kanske inte bryr er . men det är så att jag har sjukt tråkigt och vet inte vad jag ska göra jaag har paniiik . haha har en läxa kvar , men när ska jag göra den , måste det snart iaf
wällwäll ..  lyssnar just nu på DK och Mattias från idol förra året, DK sjunger you're the voice och Mattias your song..
ha det gött ! hej !

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback