matteprov .. nej tack !

morrn morrn ! idag har jag som sagt matteprov usch . brukar få så dåligt på det för jag är verkligen sämst på matte XD haha . nä men sedan så har jag spanska läxa och engelska och svenska , kan dom engelska och svenska bra men lite spanskan .. BLÄÄ . asså jag hatar seriöst skolan ibland.. man har ingen chans att andas normalt .. alltid är det nånting man har i läxa därför älskar jag måndagar .. inga läxer till och inga läxer till torsdag heller .. that's nice :)
menmen ., nu sitter jag här och äter frukost .. två macker me smör haha och mjölk . snart ska jag till skolan .. jag önska att tiden gick långsamt ibland.. för jag pallar inte med matteprov.. aja . jag får göra mitt bästa och jag vill ha alla rätt men jag vet att det aldrig kommer hända mej XD 
hejdå ha en bra dag så kanske vi ses!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback