IDOL



ja ikväll är det idol och jag hejar på robin och kevin dom ska vara i final
och en sak jag hatar johan ursäkta , men han sjunger som en kråka
alice är också bra men jag har fastnat för kevin och robin come on boys
visa vad det går för. vem hejar du på då?
ska snart äta dett blir tacos mums, som sagt så är vårt modem är helt paj
och en data funkar om man har en internetsladd så kommer inte ha tillgång till datan
så mycket eftersom jag är inte den enda som vill sitta vid datorn ,, och geeka sej haha
skoja nä men .. hoppas johan åker ikväll .
ha en toppenbra kväll . snart är det jul & på söndag ja då är det första advent och ska till farmor och farfar :)
det var länge sen jag var där  , SES

Kommentarer
Ctina

Grattis du har vunnit juldesignen :D

2008-11-28 @ 22:15:10
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback