i love you , do you love me ?

när jag är ensam med dej
är du världens bästa person
och att du e värd ngt mer en mej
men om ngn mer e med
så känner jag mej
totalt dissad
jag vill inte att det ska vara så
just nu känns det som om
du inte vill vara med mej.
skiter i mej fullständigt
om jag är med någon annan
låt inte det hindra dej för att
jag är precis samma person
som innan & det kommer jag alltid vara
du kan alltid gå till mej om det e något
du kan alltid ringa mej vilken tid på dygnet
jag kommer vara där för dej i alla lägen
jag hade inte levt
om det inte hade vart för dej
jag försöker göra allt jag kan för att du & jag ska må bra
även om du kanske hatar mejj ibland så kommer jag älska dej ändå
jag vet att vi båda har andra bästisar , men låt inte det skilja oss åt
för tillsammans är vi oslagbara


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback