i hate myself

sitter nu här ingen är hemma bara jag . är så jävla trött och känner mej så kass :(
kan ingen komma hem snart .. det e tråkigt att vara själv tystnaden & ensamheten
jag hatar mej själv just nu . på grund av att man blir kallad fjortis och emo
är inget av dom .. :S jag e mej själv det kanske inte är något speciellt men
varför ska man vara wannabe alla andra ? det finns ju redan en av varje person
och varför ska dt vara två man kanske vill vara unik .. okej kanske inte men wellwell.
det e upp till en själv om man vill vara wannabe eller inte
hade utvecklingssamtal idag . det gick väl bra
sedan skulle jag ta bussen jag var skit pissnödig heheh ... och hade ont i huvet och trött
jag ville bara hem och sova .. när bussen kom så säger busschaffören .. bussen mår inte bra
och han släppte av alla som satt i bussen och vi fick vänta på nästa buss :S
men tillslut kom jag hem . ingen var hemma och ville gå till datorn och bara somna på tagentbordet..
god natt om jag somnar ... zZzZzZzzz...

Kommentarer
noescape

wellI just have to say: love you self! :D

2008-11-13 @ 19:39:53
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback