guitar hero 3

fan jag måste sluta spela det men det går verkligen inte för spelar man en låt så måste man spela låt efter låt och det går inte att sluta .. jag spelade one .. jag äger verkligen på den fick 360 i note streak och 14200 poäng e det bra ?
tydligen .. sen spelade jag en as lätt låt som heter rock all nite eller nåt sånt iaf satte alla noter .. :)
jippie . fast över min döda kropp att jag ger mej in på medium igen asså jag komer inte klara dom låtarna jag har kvar NEVER!! idag ska jag & min syrra överaska pappa. genom att det e ju farsdag ! :D
sen blir det nog att jag ska kolla på film antingen hairspray vissa säjer att den suger och vissa säjer att den äger så får väl se eller så blir det smart people eller walk the talk eller ten inch hero .. vad tycker ni ?
hoppas alla mår bra för imorrn e det skola igen för då e helgen slut och idag är det sista omgången i allsvenskan vem tror ni vinner sm guld ? hoppas inte götet bara
senare klockan 20.00 är det andra avenyn men ska se den på nätet 20.30 för då kommer alla avsnitten i veckan ut på hemsidan..
hejdå

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback