good night

god natt! ska snart sova har jätteont i mitt huvud .. ngn som har något bra tips . har redan käkat två värktabletter.. :S

min mobil suger verkligen .. den laggar as mycket köp aldrig denna mobil för den e så jävla sugig det har låstnat knappar 2 ggr och nu e en knapp typ helt krokig ,, nästa gång den går sönder får jag en ny mobil vilken ska jag ta isåfall ?
men , har alla haft en bra hoppas det iaf , jag e jättetrött och ska snart sova
seriöööst längtar till julovet pallar itne me skolan & alla läxor SKIT kan man inte på andas ut nån gång palla . ska liksom ha föredrag på måndag och har inte kommit så långt ..

jaja . imorrn e det idol iaf. juste Lars har ju åkt så hejar på robin och kevin ! gooo boys ! ni ska såklart vara i final :)
dom ska sjunga duetter. lyssnar just nu på hsm3 låtar .. innan pink typ
ha det gött & sov sött

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback