från att vara glad till att vara ledsen

hejhej , idag har det vart en dag som varierat lite, kom till skolan var jätteglad :) på kortrasten hände det inget speciellt , sedan var det matte , sedan so , musik , lunch .. det blev pankakor mums.. haha nä men jag åt väl 3-4 st. kommer ej ihåg sedan var det rast jag var me en kompis , vi typ daaaampa HAHA BIG SMILE XD vi typ bokade en tid i musiksalen :P och min kompis ska vara där . sedan gick vi in.. ´till hemvst sen hade vi idrott , :):) vi körde basket . men sen när de var slut skrev jag på en sån där typ tavla : GLÖM EJ ATT OLIVIA ÄR BÄST ! :) haha hoppas ingen suddade ut det..
men jag känner mej så deprimerad.. och hatar mej själv ibland .....

sees





Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback