föredrag imorgon då

först ska jag be om ursäkt att jag inte har skrivit ett inlägg på länge men det har vart så mycket .
har helt enkelt inte haft tid. ja en sammanfattning om fredag - nu
ja på fredagen så var jag med två kompisar och jag kan säga jag blev ledsen .. :S
menmen ska inte gå in på detaljer
så jag och carro gick till henne.. vi var inne på datan sen var jag tvungen att dra
skulle ta bussen till mami.. när jag kom så satte jag mej vid datan igen haha e geeek :P
sedan var det postkodsmiljonärerna hah. aja om du vill veta vad det var som var så kul med det så fråga imorrn i skolan annars via en komentar kanske .. om vi inte träffas för pallar inte skriva det tänk om dom besöker min blogg liksom det e inte så himla smart men wellwell sedan så var det idol och jag var så jävla tröött så jag somnade framför teven .. missade robin e .. men tyvärr så åkte han så nu e det bara kevin kvar av dom jag hejar på först åkte yazmina ut :( sedan lars och nu robin.. menmen man få se det posetivt i det negativa .. man kan ju inte stanna kvar i hela idol .. men hoppas att han haft det bra ,, och att han får kanske släppa en skiva eller nåt
sedan så gick jag och la mej jag kan ju inte sova i soffan..
på lördagen var en soft dag .. sedan så var det ju stjärnor på is själv så tycker jag att det är ett skit program men varför kollade jag på det då ? jo det var för att jag hejar på lars & markus dom e så grymmma . markus eller lars ska vinna hela skiten .. sedan idagg så har jag vart hemma mest ... käkade på taco bar . jag åt nacho deluxe mums det var riktigt gott och det var länge sen jag åt det sist så det var smasken, sen åkte jag hem.. geeka mej lite framför datorn , kollade på hsm2 dubbat men det var ju ur töntigtt då skratta ihjäl mej för det lät så himla kul :P kunde inte se klart den så geeka mej framför datorn .. sen åkte jag till papi .. jobbade på mitt föredrag sen käkade jag dinner :)
och nu sitter jag här imorrn har jag föredrag. och jag ska ta ett till hål i örat har redan ett i varje men ska ta hål så jag har tvp hål i varje öra :) så kommer inte kunna bada i clor vatten eller hur det nu stavsa på ngra veckor men det verkar väl inte vara ngra problem .. bara att vi ska simma på onsdag alla tjejer i min klass men det kan jag ju inte eftersom att jag har ju tagit hål i öronen då .. menmen det kommer säkert ett till tillfälle där jag kan göra det :D
ha det bra ! så kanske vi ses imorrn om inte så .. hoppas jag det snart

Kommentarer
Psst...! noescape

Hahha, men tänk om ni får dyyka på ONSDAG!!

Hihi, jaa men du palla cooooola JONAS hahah xD

2008-11-16 @ 20:19:12
URL: http://noescape.blogg.se/
olivia

haha .. men då slipper jag det genom att jag ska ta hål i öronen

2008-11-16 @ 20:45:23
URL: http://fluumm.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback