filkväll hemma hos mej då :)

som sagt så hade jag filmkväll hemma hos mej . efter skolan skulle jag till mörby för att ta ett fika med mamma , där efter så tog jag bussen till en kompis .. vi gick hem till mej . när min pappa kom hem så skulle vi åka till buylando och hyra film . vi frågade han i kassan om dom hade house of wax men den var ju totalt barnförbjuden så den fick vi inte se så det blev en annan skräckfilm som heter 5ive girls . den var bra inte alls läskig fast det var rekomenderad från 15år, sen hann vi inte se klart sex and the city.
sen skulle dom hem & jag gick och la mej
och nu är jag här . idag händer det väl inget speciellt måste iväg , måste köpa kläder ... alla mina e ju typ för små
hejdå ha en kanonbra dag

Kommentarer
noescape

DET VAR AAAAAASKUL!!!! :D

2008-11-08 @ 21:38:58
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback