ett,två,tre.............ZLAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAAN!!

ja som sagt igår på fotbollsgalan , vann han 3 ggr . bäste annfallaren , hederspriset och guldbollen . guldbollen är tredje gången i rak det e otroligt det e ingen annan människa som fått det .  dags att skriva upp det i historiaboken :)
zlatan e grym. .. IBRA KADABRA ! IBRA KADABRA ! :) :) heheh jag vet jag e lite udda XD
menmen.. innan det var fotbollsgalan kom det en gubbe som plingade på
Gubben = G
Syrran = S
Jag = J

T: Tjaa! ni hade fel på larmet. det låter lite konstigt
S: VA . nej det tror jag inte
T: Har jag kommit till ********vägen *
S: Jo men vi har nog inte fel på vårt larm jag vet inte pappa är inte hemma
T: OKEJ . då skulle jag vilja ha legitimation
S: Tyvärr jag har ingen legitimation
T: Okej vad heter du ?
S: Felicia ***********
T: Stiligt ! :D
S: HAHA , tack
*nu kommer jag upp och kollar vad det e frågan om*
T : HEEJ !
J: HEEJ !
T: Aha då går jag väl vidare , för ni hade inte fel på larmet
J & S : Nä vi tror inte det iaf
sen så döögarva vi när han hade gått. . lite skumt

Kommentarer
Carro

Zlatan e ju bara bäst!

Men gud vad konstigt att en gubbe bara kommer och plingar på och frågar om det är fel på larmet!

2008-11-18 @ 16:47:30
URL: http://crlc.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback