...

ja sen kom ju syrran och pappa hem . det var middag vi åt soppa ( tomatsoppa ) rostade bröd till , sen pankakor det e gott ju ! :D sedan så skulle jag göra matteläxan juste .. *suck* m,. jaja sen ringde jag min kompis angående filmkvällen som är imorgon :) längtar . ahha vi ska faktiskt se sex & the city . den såg jag med en kompis på bio förut när den kommit ut. någon som har någon bra film dom kan rekomendera . jag suger verkligen på att komma på filmer ... men hittar alltid någon när man e på buylando det känns som man vill bara kolla på alla filmer . jag läser en väldigt bra bok eller jag tycker den e bra hittils den heter tillsammans här kommer en bild vänta. imrn e det fredag men guud det kändes som det var måndag igår vad dagarna bara rinner iväg. stooooooooooooopp! måste få tid att andas ut också ! stoppa tiden.


 kanske lite liten , men bättre än ingen ..
                              nati nati !

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback