ensam i tystnaden..

haha idag vit maten så utmanade jag as många i arga leken vann alla förutom 1 . e det någon som vågar utmana mej ?
hade rast sen .. skulle ha visat mitt ''nya'' kortspel som jag själv kommit på
men så blev det inte .. alla bara sprang runt medans jag satt kvar och fattade ingenting.. hehe eller lite
sen var de idrott sen slutade vi
så nu sitter jag här ensam hemma i mitt hus . ingen hemma bara jag
inte ett ljud på det enda man hör e fåglarna som sjunger och alla bilar utanför & jag som skriver på tagentbordet haha men det e så tråkigt när man e själv ingen som kan underhålla mej sitter bara här fastklistrad framför datorn .. vilket liv jag har va ;) känns som om jag håller på att bli lite försyld . har ont i halsen . men imorrn kanske det e filmkväll hemma hos mej måste prata med dom andra imorrn. förra skräckfilmen var väl som typ som ghost . så läskig var den not . den var inte läskig alls skrattar bara åt ghost OKEJ VARNING VARNING !! för känsliga tittare
om du tycker att filmer där det plötsligt hoppar fram nånting e läskigt då kanske du inte ska kolla på den ett smart tips. skyll dej själv annars :P har väl inget mer att säga tror jag .
ha en fortsatt trevlig dag ! :D


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback