don't say you love me i don't belive it ..

vissa säger jag älskar dej . glöm inte det men egentligen kanske man inte menar dt
don't say the word if you don't mean it . jag har råkat ut för det
jag hade bråkat med en kompis dagen efter liksom hon ba : jag älskar dej
men sen på msn så e hon skit taskig.. och säger att jag är taskig
och börjar tjafsa :( jag är så jävla trött på alla falska personer som bara ljuger & sviker
det e det värsta . först så brydde jag mej inte om ngn snacka skit för jag visste att den personen
aldrig skulle göra det eller mena det . men för varje sak som händer blir jag bara känsligare och känsligare

Kommentarer
Psst...! noescape

nanannnnana don´t say you... nanan dne var ju asbra men jag diggar mest Simple Plan!!!

2008-11-21 @ 19:13:17
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback