detta inlägg är tillägnad till alla dom jag saknar

 ( jag vet jag har haft den bilden förut )

att förlora någon man älskade så mycket . jag kunde låta dej vara i min hand.. vara tillsamans med mej i evigheter . när jag köpte dej var du nästan nyfödd .. bara ngra veckort tror jag . man kan inte säga att du hade ngt speciellt namn , kallade dej för olika . mini .. efterson hon var så liten. min syrra hade hennes syrra. en morgon när jag vaknade och skulle kela lite me henne :) så såg jag att hennes öga var helt rött omkring . sedan efter 2 och ett halvt år så var ögat igentäppt och hon var helt enkelt blind på ena ögat tills slut hitta hon förmodligen inte till matskålen , så man fick mata henne det var rätt hemskt och helt plötsligt somnade hon in bara . den dagen jag fick höra :
din hamster har dött... döött ... dööött .. ordet dött ekade i mitt huvud..
jag fattade inte först att det verkligen var sant . jag nöp mej själv detta var sant
min hamster hade somnat in för evigt . och jag saknar dej , jag tänker på det varje natt . du var underbar och världens sötaste hamster inget mer önskade jag mej bara en underbar och söt hamster och det fick jag . gud måste hört på min bön . att sakna någon så mycket som jag saknar min hamster . går verkligen inte att beskriva. sorg kan innebära smärta
i will always love you ! <3
jag gör vad som helst bara få se dej igen . få se dej i min hand . få se dej andas det skulle göra mitt liv så himla mycket lyckligare . det här är inte något jag bara skriver . detta är sant och jag menar det . det går inte beskriva hur mycket jag saknar dej .
det finns mycket sorg jag har inom mej men som jag inte visar
år 2008 har vart det värsta året i hela mitt liv
skillsmässa
3 st har dött .. och jag hoppas verkligen inte att jag inte förlorar nån mer för det pallar jag verkligen inte mer
den dagen jag fick reda på att min mormor somnade in .. jag ville bara ligga kvar i sängen .. och bara sova
det var en av dom sorgligaste dagen i mitt liv, vissa säger .. det går över ..
men det gör det inte . att förlora någon kommer man ha inom sej hela sitt liv men man kommer kanske inte sakna lika mycket men man kommer fortfarande sakna de personer man förlorat.. men det är nu man förstår att dom soomnade för evigt. vissa tror på jesus , gud muhammed .. m.m. men jag , jag tror på min skyddsängel min mormor . hon kommer alltid finnas där för mej ..

glöm inte att vi alla kommer mista någon som står oss nära.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback