det är en dag idag också

det blir inte så långt inlägg för ska snart till skolan . kan det inte va julov snaart .. så att jag får chansen att andas ut.
shit om inte jag drömde mardrömmen så kanske inte jag skulle vaknat .. jag vaknade 6.20 och det var 10 minuter tills väckarklockan skulle ringa. idag e det filmkväll me de bäästa :) fan vad kul det ska bli . det enda jag gör på morgonen e gå upp , klä på mig kläderna jag ska ha i skolan , går ner till köket , gör frukost , sätter mej vid datorn , bloggar , spelar spel, borstar tänderna & håret , tittar på teve , går till en kompis , vi tar bussen till skolan .. allt det gör jag på morgonen innan vi börjar . tänk vad mycket man hinner med om man går upp halv sju varje morgon . nä nu får jag sluta skriva det e faktiskt så att jag måste göra mej iordning 35 går jag..
ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback