då är det som vanligt igen..

idag . ja hur ska man förklara denna dag , ja det har väl hänt mass skoj . träffa alla kompisar igen efter lovet  alla hade ju nånting att berätta. jag kanske hade mest haha :) a juste , glömde berätta för dom om den 20 åriga kille som stack fram huvudet mellan min syrras kompisar 2 st . och sa : ni är för små
för små för vad !? , frågade vi
för mej ! . svarade han . och hans ''kompis'' man får inte dricka men man får röka hasch . ibland ere kul med fulla människor för dom kan säja så knäppa och konstiga saker. när jag var i mörby innan konserten så var det en person som hade en sjukdom där man tror typ att man e två personer så man pratar med sej själv & typ svarar sej själv det var ganska kul för hon frågade sej själv . ja vad ska jag äta till middag. jo jag vet inte & typ snacka om ficktjuvar. nu ska jag återgå till dagen. låt mej tänka . haha , har typ närminnesförlust elr nu vad det heter.. nä men det var väl som en vanlig skoldag brukar se ut. först typ so/no , matte , rast , svenska , engelska , mat , rast , idrott , so/no Slut okejokej alla dagar ser inte ut så men den här dagen gjorde det min favorit dag e torsdagar tror jag.. dom e najs för efter den kommer fredag sen kommer helg . och det är najs :) imorgon har vi typ 10 minuter sovmorgon *suck* kan vi liksom inte sluta tio minuter tidigare istället .. åå palla , har tre läxor tills imorgon , men jag får ta att skylla mej själv att jag inte har prioriterat .. menmen och att jag inte hann klart allt på matten , men man får ta det som det kommer .. inget att man kan göra något åt . på onsdag ska vi till vasamuséet & vi ska få tillbaka spanska provet vi gjorde i fredags. jag kommer typ få 3 fel. förjag kom på att det heter Cuantos inte Cuandos.. between , jag menade 2 fel ..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback