bira bira bira !! bers bers bers !! haha

bloggade inte förrän i torsdags morgon . på torsdagen var jag hos en kompis , vi hade filmkväll tillsamans med två andra kompisar . vi åkte till mörby för att hyra film . först kollade vi efter en skräckfilm . vi fick typ bara se en från 11 år . så vi frågade dom i kassan om dom hade en skräckfilm från 11 år som dom kunde rekomendera . då visade han upp '' the mothman'' den var inget läskig alls tyckte jag den var långtråkig så vi bytte film till '' djävulen bar prada '' den var inte så bra tyckte jag , ingen orkade typ kolla på den sen så kollade vi på sleepover den var ffaktiskt bra , sen kollade vi på what happens in Vegas, jag hann bara se lite . sen var jag tvungen att gå hem jag skulle ju upp klockan sju . för jag och min syrra skulle träffa hennes kompis i mörby för att ta tunnelbanan in till Globen . vi skulle se på simple plan konserten . vi var framme vid kön 11 ... sen gick vi förbi massa folk och satte oss i mitten . men dumhuven , dom kunde ju också det. de var ngra som klagade men vi brydde oss inte . vi var där enda från 11 till typ 22.30 elr ngt sånt vi köade från 11 till halv sju ngn gång kanske lite mindre sex kanske . aja men iaf, när vi kom in gick jag och min syrra till garderoberna för att lämna alla väskor. a juste jag glömde berätta att det var massa folk som tog kort på kön... sen så började det ös regna . sedan en till kompis till min syrra. men när vi var där inne framför scenen vi stog kanske näst längst fram .. sen så var det ett förband som hette typ zebrahead. aja dom var sådär ..han som sjöng var mark in the park sa min syrra . han hade ju såklart dif tröja på sej. sen när det var dags att simple plan skulle gå in på scen . börja alla skrika som in i fan . jag trodde mina öron skulle sprängas . dom knuffades , så till slut kom min syrra och jag typ 4 rader bakåt ( alltså det var stå platser) sen när dom kom på sceen guud jag fattade inte att jag såg dom live . dom var grymma .. sen så sa pierre BIRA BIRA BIRA . då skulle man skrika tillbaka BERS BERS BERS !!så blev det BIRA BIRA BIRA ! BERS BERS BERS!!  det var ju as kul . i slutet så sjöng pierre untitled , a typ hela publiken sjöng med ... sen så sjöng han sen en låt som jag inte alls kände igen så jag försökte hänga på men de gick inte så värst bra. sen när det var slut så gick vi till garderoberna för att hämta våra väskor . vi gick till artist utgången men dom kom inte vi frös så vi började gå mot tunnelbanan . på perrongen var det en kille typ i 20 års åldern eller ngt .  han ba : ni e för små
vi ba : för små för vad !?
han ba : ni e för små för mej
då skrattade vi bara.
sen så gick vi förbi hans ''kompis''
han ba : man får inte dricka men man får rööööka hasch
då skrattade vi as mkt
sen så fick vi skjuss hem sen så ville jag bara sova.


Kommentarer
noescape

Hahaha, långt inlägg men askul att läsa!!! :D

Filmkvällen ääägde hahah.

Ni är för små för mig hahahahhaha

2008-11-01 @ 09:38:00
URL: http://noescape.blogg.se/
olivia

hahah

BIRA BIRA BIRA!!

BERS BERS BERS!!

2008-11-01 @ 09:45:31
URL: http://fluumm.blogg.se/
olivia

BIRA BIRA BIRA!!

BERS BERS BERS!!

HAHHA

NI E FÖR SMÅ FÖÖR MEJ!

2008-11-01 @ 15:36:46
URL: http://fluumm.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback