allting känns så fel

allt med mej känns så fel..
varför är det ingen som bryr sig
okejokej . jag kanske itne alltid visar att jag e ledsen
mina läppar kan le
mina ögon kan tindra
men sorgen i mitt hjärta kan ingen se
jag pallar inte med att leva ibland
det känns som om jag inte kan lita på mej själv
jag e totalt kass.
jag har vart skit
jag får fan skylla mej själv
att jag inte vart med dej lika mycket
men du ska veta att det har varit mycket att stå i
och jag har inte tänkt på vad jag sagt och gjort
vilka eller vem jag är med
men gumman jag finns där för dej iaf
och kommer alltid att göra det...
du kan ringa mej vilken tid på dygnet du vill
om  det är något för jag kommer ställa upp för dej


Kommentarer
sofia

<33

2008-11-10 @ 18:12:41
URL: http://ffhph.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback