Alla heter Glenn i gbg.. :(

ja , en trist förlust igen då :( men sånt får man tåla . varför flyttade tobias hysén till göteborg . dif behöver verkligen dej . att få en straff emot sej är väl ngt ingen vill ha .. men som tur var så räddade Oscar den :) the man. tung förlust och kära djurgården står fortfarnde kvar på 36 poäng. hur ska det här sluta . dom måste vinna mot trelleborg så dom kan sluta säsongen bra så dom blir sugen att spela nästa säsong också . menmen det finns inte så mycket mer att säga ..
den som väntar på ngt gott väntar aldrig förlänge så kändes den här matchen jag trodde verkligen djurgården ville vinna och verkligen kämpade ..men göteborg tog hem segern på Ullevi i Göteborg . den 3 november 2008 . Jag minns förra matchen hemma mot göteborg jag var där med en kompis vi stog såklart i klacken men det e ngt hon inte rekomenderar .. haha men det gör jag . man blir van efter ett tag med alla huliganer . men igentligen så vissa huliganer inte där för att se på fotboll utan bara för att sabotera sånt gillar man inte . men aja över till saken jag skulle berätta jo det var ju nämligen såhär att sånt får man tåla när man står i klackan men det e inte så trevligt när det väl händer folk kan ju bli så sura så dom sparkar sönder stolar & som tur var så var det bara på ''råttsunda'' men det kom ett flygande ölglas . och jag hade sån otur att det kom öl i mitt hår och det var inte så trevligt om man säger så . men det brukar faktiskt inte hända det brukar mest hända att folk e fulla och ibland kan det vara kul att höra vad dom säger . för dom kommer på så roliga sånger och sånt.. men nu ska jag äta en macka ellr fil elr ngt för e hungrig och snart ska jag sova måste läsa klart en bok.
eftersom jag hatar göteborg just nu så ska jag sluta säga ha det gött, men fan nu sa jag ju det aja
hejdå hoppas ni fick en trevligare måndagskväll än vad jag fick..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback