10 november 2008 fem över halv nio

har precis läst en läxa och pluugat till historiaprovet på onsdag :)
missade färjan på grund av läxor som hindrade mej att se det , jäjä
får väl se om det går i repris eller helt enkelt se det nästa vecka.
imorrn får vi författar besök av peter lidbeck , har läst några böcker av han.
har vart med kompisar idag.. vi kollade typ på klipp på youtube hela tiden
haha , fast det var kul så man glömde bort tiden totalt . lite onvanligt av mej
jag brukar sitta och vänta på att tiden ska gå men wellwell .
spelade lite men bara lite gh3 haha e faan geek XD
nämen kanske inte så jag spelar det VARJE dag
men spelade det hela dagarana i helgen
men VARNING VARNING
jag lovar det är beroendeframkallat :P
ni tänker säkert .. intresseklubben antecknar hhaa
idag vid matbordet seriöst jag kunde inte sluta skratta .
fast om man tänker efter så var det itne så kul men
är jag på skratthumör som jag inte brukar men då
kan jag seriöst skratta åt allt sen var det rast sen idrott vi körde fotboll , yäyä
det var väl kul har ju slutat på det , pallade inte med det . jag kan säga
att det e roligare att se på det  än spela
fast innan det så gjorde vi ngt .. kommer inte ihåg . jag säger ju det jag har närminnesförlust visst är det synd om mej ?
sedan var det so xd sen slutade vi kutade till bussen så att jag inte skulle missa den. wellwell den var försenad men det visst inte ju jag .. hehe .. fick lite motion XD
ni kansk inte ska sova än men säger goood natt iaf !
tänk på att det är en dag imorrn också
ses !

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback