vår vänskap ut till sista andetaget och det ska jag ta tillsammans med dej ! <3





r livet kändes som mörkast,
då ingen tycktes förstå,
när jag ej ville leva mer,
bara lämna allting och gå.
Då fanns du där för mig,
sträckte ut en hjälpande hand,
tröstade mig när jag grät,
lät mig gråta ut i din famn.
Jag tror ej att du förstår,
hur mycket du betytt för mig,
jag skulle ej leva idag,
om det inte vore för dig.
Du väckte min själ till liv,
den hade varit död i många år,
du fick mig att skratta igen,
jag hoppas att denna lycka består.
Du gav mig hopp på nytt,
du satte mitt hjärta i brand,
tillsammans ska vi vandra,
genom livet hand i hand

( jag vet jag skrivit denna dikt förr )

du är den som betyder mest för mej just nu , du är den som verkligen förstår mej . verkligen stöttar mej och tröstar mej när jag är ledsen , att det fanns någon som du trodde jag att det bara var ngt man drömde om . men det är det inte du finns och det är du . jag kan beskriva våran vänskap med en mening , den är olsagbar och ingen kan klå den.
tack för att du finns ! att du finns där när jag verkligen behöver dej som mest
ibland när jag verkligen inte orkar gå upp ur sängen för jag vet att varje dag kommer bli precis likadan som dagen innan . men jag tvingar mej själv för jag vet att det alltid kommer finnas en person som kommer finnas där för mej
det sägs att änglar finns i himlen !
men vad gör du på jorden ?
 
BARA FÖR ATT JAG ÄLSKAR MIN BÄSTE VÄN!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback