untitled

hejsvejs ! idaag har det faktiskt inte hänt ngt speciellt.
men imorrn så ska vi se på film vi ska se de sjätte sinnet typ.. sedan när dagen e slut så er det äntligen det jag väntat så länga på JULLOV ! äntligen man slipper skolan .. skolan tar död på mej typ, jag tänker inte tänka på skolan ! för det får mej att tänka på läxer och allt .. för det er ju för fasen jul .. :) kan inte fatta att det gått så himla snabbt japp det er 5 dar kvar om man inte räknar med idag ooch fatttaaaa julafton

ja alldeles nyss så åt jag eftersom jag inte er så bra på att laga mat så blev det gamla vanliga pyytt i panna :D haha ne men det er en klassisk xd
nu ska jag kolla på singing bee hahah !

ses

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback