tuesday :D

dagen började som alla andra tisdagar nämligen med slöjd och i det här fallet så har ja syslöjd men jag tycker att trässlöjd er otroligt mycket roligare. japp :D efter skolan drog jag hem till en kompis först spelade vi xbox tror jag det var . ett bilspel i början gick det inte så värst bra .. men sen gick det bättre sedan så bakade vi vanliga muffinsar. mums dom var jättegoda verkligen sen kom mami och hämtade mej, och nu sitter jag framför datorn as usually XD haha lyssnar if tomorrow never comes.. han er grym , lika så robin och lars fast dom alla har åkt ut :( BLÄÄÄÄÄÄ

hejdå . vill att ni ska veta att jag diggar daniel karlsson grymt mycket  lägger upp en bild på han



because he is my hero and idol !


Kommentarer
Malin

Sugen på en ny bloggdesign? =) Jag lottar ut en gratis just nu, och har en aktiv auktion, kika in hos mig :)

2008-12-10 @ 18:18:22
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback