tisdag

ja idag hare väl nt hänt ngt speciellt . ellr asså vi hade prov på syslöjden. sedan så jobbade man med sitt jeansarbete, och jag gör en necesär ( stavas det så ? :O ). igår kväll fick jag reda på att jag fick min syrras chokladkalender för hon godisstrejkar så jag har 2st. chokladkalendrar :P mums.. sedan på rasten så var det lite roligt.. ( öhum.. kanske inte ska berätta ) menmen , jag och min kompis såg en lapp om ngt disco . fast jag tror inte jag ska gå eller jag vet inte ..
och igår berätta jag om den nya walkmanen den snygga och braiga.. 5 megapixlar och 8 gb minne oj j*vlar herre min jesus vad mycket, själv just nu har jag hälften av det alltså 4 gb.. hoppas hoppas , håll tummarna allihopa att pappa kan reklamera min telefon ..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback