tårarna bara rinner och rinner..


och jag orkar inte mer allt känns så meningslöst
att jag orkat kan jag inte förstå.
jag önskar att år 2009 blir otroligt mycket bättre
för år 2008 vill jag bara glömma.
helst av allt vill jag bara ligga i sängen hela dagen och sova
för jag vet att varje dag som går kommer bli lika som dagen innan
de kompisarna jag har kvar det er dom som aldrig sviker en
det handlar inte hur man ser ut
utan hur man er som person..
fan nu tänker jag skita i vad alla tycker om mej
huvudsaken er att jag har kompisar som inte er falska
som inte sviker en
jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag er isolerad i mina egna tankar
vet inte vad jag ska göra..
jag önskar att det här aldrig hänt , men har det hänt så har det
men det e förjävligt om jag får säga så.
jag önskar att lovet var hela tiden ,
då jag kan göra vad jag vill och inte tänka på att passa tider..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback