solna c

heeej ! idag åkte jag till solna c direkt efter skolan. köpte örhängen var inne på h&m men hittade inget jag kunde pressa in på önskelistan :( sen åkte jag hem .. först vill bussen inte dra igång chaffisen var tvungen att stänga av motorn vänta ngra minuter sätta på den sen så funkade det och sen kom jag hem , och nu sitter jag here . skulle precis logga in på våran skol sida elr ngt där man kan se läxer och så men sen då råka jag skriva andvändarnamnet och lösen med caps lock på sen prova jag igen men då skrev jag väl tydligen fel på lösenordet och jag blev avstängd :S
snart kommer pappa hem e jättehungrig .det finns varken smör fil eller mjölk . juste idag är det idol också alice kommer åka det tror jag

Hejdå !

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback