let me try :P

a jag har skrivit om otroligt många saker jag vet knappt vad jag ska skriva om :P let me try, idag så är väl lika som alla andra dagar.. , ibland så  o r k a r  j a g  v e r k l i g e n  i n t e  m e r a.  jag och mina två kompisar cissi och carro var i musiksalen haha , synd var att vi bara fick vara där till kvart i när rasten slutade fem i men huvudsaken var att vi fick vara där :D det var kul ;) sedan så hade jag idrott trist att inte kunna vara med pågrund av att jag har så grymt ont i halsen . och det är tråkigt att bara titta på :S menmen , vad mer kan man göra inget så det får man ta. lyssnar just nu på den grymma mannen Lars från idol , synd är att han åkt,.. men hoppas han fortsätter med musiken och får tillgång att släppa en singel iaf. då skulle jag bli otroligt glad.  och imorrn eller på lördag ska jag förmodligen till solna centrum ni kanske undrar hallå varför åker du inte till mörby eller täbban men det är så att jag tycker dem suger verkligen har tröttnat på täbban och bestämde mej att dra till solna istället , men en kompis som skulle följa med fick typ inte och ska jag åka dit själv ? :S om ingen kan så är jag ju tvungen eftersom jag MÅSTE verkligen komma igång med min önskelista .

Hoppas alla får en riktigt bra jul , för snart är det julafton om drygt 19 dar typ !! själv har jag namnsdag på julafton ni får gärna gratta mej då :P längtar till jul , och till nyår för då smäller man raketer så det bara smäller i hela sverige och kanske hela världen . och så skålar man för GOTT NYTT ÅR !!
har du kanske kommit på ditt nyårslöfte kanske ??

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback