jag vet att jag aldrig kommer få se dej andas igen :(



det går inte över ,
det är inte bara att säga tiden läker sår
för det hjälper inte
att mista någon som står en nära är svårt
det e svårt att förstå att den personen somnade för evigt
att man aldrig kommer få se den personen andas igen
det är ledsamt
jag vet hur det känns
sista gången jag träffa dej
höll jag på att gråta för jag ville verkligen inte att du skulle gå bort
att mista ngn man verkligen tycker om

jag gör allt för att du ska kunna andas igen och se det här :

DU VAR VÄRLDENS BÄSTE MORMOR JAG VILL ATT DU SKA VETA DET, JAG ÄLSKADE DEJ!

r . i . p 

14 februari .

nu orkar jag inte att sorgen tar över mitt liv , varje dag är den likadan . hoppet är det sista som lämnar människan förlorar jag hoppet förlorar jag allt


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback