dags för ett seriöst inlägg

ja jag har inte skrivt om så intressanta grejer , bara bli medlem på blablabla...
nyss så plattade jag håret :) så ska ha utsläppt imorrn . waaallla och ja idag er det andra advent och det betyder att det snart er jul asså guud försöker komma på mer saker jag önskar mej.. heeellp mee !!!!!!! XD
snart åker min kompis till Peru asså jag kommer sakna henne så sjukt mkt hon ska typ vaara borta en hel månad hur fan ska jag klara mej utan henne.. jaja det måste jag ta och göra . snart er det parlamentet.
det var skitlänge sedan jag kollade på andra avenyn , okej det var förra veckan men ändå det känns som om tiden bara rullar iväg det gör den också så man vet ibland inte riktigt vilken dag det er men idag er det iaf söndag och det er andra adevnt ,. ngn som se julkalendern det gör iaf inte jag för jag tycker att den suger verkligen . man fattar typ inget

Ha det gött så kanske vi ses

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback